16 Mars

Måndag, igen! Måndagar är väll inte de bästa av dagar.. förutom att det är kör. Mums på kören!
Idag körde vi igenom några sånger till gudtjänsten, från melodifestivlen 2009 o.s.v Vi sjöng skitbra o skithögt, skitroligt va de! :D Sen skrek jag fram vad som hade hänt på Greys Anatomy till Gabbis först och sen till Carro. Sen så åkte Gabbis hem lite tidigare igen så jag satt ensam med Anette, Uffe o Magnus och skrev upp massa viktigheter i Uffes kalender (typ min och Gabbis födelsedagar, MYCKET viktigt! :))

//  Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan