11 Maj

Vet ni vad jag har tjatat om hela dagen idag? STOCKHOLM! Jag längtar som ett anus till Stockholm, stan, grönan, gemenskapet inom gruppen, tågresan o.s.v . Det är så mysigt att åka tåg och åka tillsammans med en hel grupp! Det som blir mindre kul med Stockholms resan är att vi måste åka 04.10 (!!!) ifrån Dockstajärn... det betyder att vi måste gå upp ÄNNU tidigare o det känns jobbigt.

I alla fall. Jag har inte gjort så mycket på skolan idag... Bara retat Karro till vansinne, dansat på mattelektionen, facebookat på no-lektionen och argumenterat på so-letionen.Men när jag var på skolan fick jag sms av en viss kantor: Det blir ingen kör idag. Då kände man värklilgen hur resten av dagen bara föll samman! Jag försökte i alla fall övertala Megnus att vi kunde ha kör i alla fall vilket resulterade i att vi nöstan helt bestämde att vi skulle ha en... UTFLYKT!! Då blev jag på bättre humör. Sen efter skolan hade inte jag o Gabbis något att göra så vi drog till Dockstaskoan där vi gungade, kastade boll, klättrade, låg i en ruchbana o kollade på Johan Glans (på Gabbis ipod) och pratade en hel del också. Extremt trevligt och roligt kan jag meddela er! ;)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-05-12 klockan 21:18:01

Med vilka ska du till s-holm med!!? :O TA MIG MED DIG!! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan