13 Maj

Bara en skoldag kvar, bara en skoldag kvar till Stockholm...

Vad har jag hittat på idag då? Jo, jag har haft np (nationella prov) hörförståelse i Spanska, det gick inte så bra. Jag har också haft np Fysik labb som (konstigt nog) gick ganska bra! Det var inte så svårt som det verkade först och jag tror att jag i alla fall får G på den. Sen så hade jag också Ulf (urk...) i Engelska och Svenska.

Efter skolan så sålde jag godis med Gabbis på ICA. Vi sålde (som vanligt) för hennes engelska resa men vi fick inte sälja SÅ mycket... blir nog någon mer dag! Sen när vi hade sålt klart på ICA så drog jag, Carro och Gabbis upp till Dockstaskolan och seplade bollsur... eller ska jag kanske kalla oss Jean (jag), August (Carro) och Fröken Julie (Gabbis). Fråga mig inte vad jag fick allt det ifrån.

Nu på kvällen har jag barat surfat på nätet och även bakat kladdkaka! Har inte smakat kladdkakan än men jag hoppas att den blev god, jag gjorde efter ett nytt recept förstår ni. Jag tror att det blev lite mycket kakao för min smak, men den som gillar kakao älskar den säkert. Det bästa som finns när man bakar är att lyssna på Harry Potter samtidigt, wiiie <3
Nu ska jag smaka kaka, fast inte så mycket för jag ska ha halva med mig till S t o c k h o l m ! :D

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-05-14 klockan 09:32:52

Men VARFÖR ska du till s-holm!! XD Säg miiig! D'X



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan