21 Maj

Igår umgicks jag med Anton och Bea! Vi spelade krocket, sjöng till massa låtar och provade Majs kläder som hon inte längre ville ha. Det var riktigt mysigt! Jag kom hem kl 02.30 och då va mamma ganska orolig för att jag inte hade hört av mig nått, jag skämms.

I alla fall så vaknade jag kl 12.40 idag och blev väckt av Selma och Johan! Dom var hos oss hela dagen. Vi spelade fotboll, lagade mat i lekstugan, hoppade studsmatta, for ut på en cykeltur, spelade spel och mycket mer. Selma och Johan är så snälla och behändiga så man blir inte trött eller arg på dom (vilket jag brukar bli på barn) så på hela dagen har jag bara behövt ca 30min ifrån dem för att fungera! Det är ett tecken på underbara barn!

Nu ska jag ladda in lite bilder från gårdagen och ifrån idag på min bilddagbok! Sen ska jag lyssna på musik (mest dom låtar som finns i det tidigare inlägget). Jättehärlig dag värkligen, mumms!

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan