23 Maj

Idag har jag varit på Örnexpo med Lisa! Det första vi gjorde nästan var att vara exremt godhjärtade; Vi erbjöd nämligen våra platser i bussen till några pensionärer! Det är snällt... man kände sig som värsta hjälten efteråt. I alla fall så gick vi runt på marknaden ett tag innan Pauline skulle spela och när hon äntligen gjorde det så stod jag hela tiden och frågade Lisa: "När kommer den där låten?" (Jag kände nämligen bara igen en enda låt). Pauline var helt okej, men ingen hit enligt mig.
Sen bar det ner till Subway för att käka lite och sen skulle Lisa gå på apoteket och köpa lite läpsyl när vi upptäckte att ingen mindre än (dadadadam) JOHAN PALM spelade där. Lisa vart helt överlycklig och skrek as mycket (hon är ett stort fan) medans jag stod och gjorde ingenting (jag gillar inte Johan Palm).

När jag kom hem så åt vi (mamma, pappa o jag) fläskfilé nere vid sjöboden och pratade om massa gamla båtminnen vi hade, det var riktigt mysigt! Sen så drog jag iväg till Preem med moppen för att köpa godis och sedan drog jag en sväng runt Gällstasjön också.

Sen åt jag upp nästan allt godis medans jag tittade på "Bridget Jones dagbok". Seriöst, det är typ världens sööötaste film! Till er som inte har sertt den; SE DEN! Och till er som har sett den; SE DEN IGEN! mums på den! (jag tror jag har börjat missbruka ordet mums...)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-05-24 klockan 18:57:10

DIN LILLA TOMTE, GÅ INTE OCH SPRID oSANNINGAR OM MIG OCH IDOIOTEN JOHAN PALM (SOM BTW BORDE KUTTAS!!!!!)



Det här ska du få igen din tomteniss! <3<3


Kommentar av: MArielle
2009-05-25 klockan 19:34:47

GILLAR LISA PALM PÖJKEN!!!! O_q Wtf?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan