30 Maj

Den här dagen gick inte så hemskt som jag hade förutsätt. Coopersen gick värkligen över förväntan! Jag bättre min tid med mer än 30 sek, och det är mycket! Dock mådde jag inte så bra när jag kom i mål. Det kom en Kent låt på ipoden så jag bara la mig ner i gräset, höjde volymen, blundade och fokuserade på musiken + att inte spy eller svimma. Men jag är sjukt nöjd äver tiden!

En sak som kvarstår är No:n och spanskan då. No:n är helt klar MEN jag kan inte skicka den till min lärare eftersom hans mejl inte verkar fungera att skicka mejl till, jag måste alltså ringa han imorn annars cuttar han mig. Det var SENAST ikväll... jag känner mig som en cuttad människa. Spanskan är däremot inte klar, men den behöver inte vara klar förrän på Tisdag så det känns ganska lugnt ändå.

Vad har jag annars gjort idag än att sprungit som en dåre och oroat mig för skolarbeten? Jo, jag har varit här hemma med Gabbis! Vi spelade Cs, hoppade studsmatta och hade allmänt roligt. Vi åt en jättegod middag (ytterfilé och pommesfrites). Nyss såg jag också på en AS sorglig och bra film! Den heter "Marley and Me". Jag har läst boken och jag såg filmen nu och grät som ett litet barn när den var slut. Jag var alldeles rödögd och våt efteråt, snyft.

Imorn blire konfa för hela slanten! Jag hoppas konfirmanderna klarar det fint (det var liite strul idag). Jag tror i alla fall att dom kommer klara sig fin fint :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-05-30 klockan 13:10:12

Jag har varit as skeptisk mot den där filmen, mest på grund av att det är en hund med i den... Hm, kanske borde se den? (: (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan