4 Maj

Idag har det varit en sån dag som man inte riktigt vet om den har varit dålig eller bra... mest dålig tror jag faktiskt.

Dagen började bra för jag va pigg på att durscha vilket gjorde mig piggpiggarepiggast inför skolan! Sen kom första lektionen, No. Vilken man gör absolit ingenting på eftersom det inte finns någon som säger åt en vad man ska göra, hur man ska göra det eller när man ska göra det. Sen kom dagens första bkslag; Doris berättade att hon skulle opereras vilket betyder att vi ska få vikarie, Ulf! Jag tror seriöst Doris försöker döda mig plågsamt. Sen flör dagen på tills jag helt plötsligt for till Kramfors med Gabbis för att va med hene på babels och träna där.

Efter Kramfors så blevdet kör hemma i Docksta. Det va inte samma sämmning som det brukar vara, inte lika livat o glatt. Det kan berott på mig (o Gabbis) eftersom vi va halvt döda eller på att Uffe inte va där, nånting va de i alla fall. Men vi sjöng som vanligt och sedan fick vi äckel fika. Förlåt förlåt, men det var faktiskt det dåligaste fikat hittills.Så istället för fika så drack jag en kopp te... med mycket socker i. Och det resulterade i att jag blev hyfsat hög på sockret och började fnissa och helt omotiverade saker.

Sen när jag kom hem så vart det äckelmat, gryta. Då får man ta saken i egna händer! Så när jag hade ätit (liiite) gryta o hade studsat en stund så bakade jag sockerkaka... vilken inte vart så bra. Den gick sönder när jag skulle ta ut den ur formen och sedan så råkade jag spilla 100 liter vatten på mig och på golvet när jag skulle diska.

Saker och ting blir inte bättre för att vi har matte nationella imorn och jag känner lite press på mig. Jag måste prestera på topp om jag ska kunna på VG i matte, suck! OCH PLUS allt det här så har ALLA slutat kommentera mig blogg. Jag tror att ALLA har gjort en Rätt-fett-lätt-komplett-komplot mot mig och beslutat att inte kommentera mig blogg, shame on you!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-05-05 klockan 14:44:36

Jag kommenterar nu, även fast jag inte har något internet är inte det otroligt? :) Jag sitter nämligen på skola och mår dåligt över ett äckel riksprov i kemi som gick åt döden i grytan. ^^ Men ikväll blir det TV-Tajm så det äger (L)



Din dag där verkaade inte alls speciellt bra, varför ska Doris operera sig igen? :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan