6 Maj

Händelserik dag...

Roliga lektioner bland annat halvklass No där vi konstaterade att Erik var en stoooor potatis och en liten Muffin OCH att varje klass borde utse månadens muffin! Sen gjorde vi Nationella läsförståelse spanska, vilket det gick väldigt bra på! Sen efter skolan blev det konfirmation (utan Gabbis, din sjukling!). På konfirmationen va det ganska tråkigt men det gick fort i alla fall. Vi pratade om Stockholms resan vi gör nästa helg och om konfirmadernas drama.

SEN for jag hem, bytte om och for tillbaka till Ullånger för att fara på en middag på Centrum! Hela kören var där och åt, skämtade, skrattade o hade det extremt roligt tillsammans, underbara kör! Vi hade i alla fall allsång, sen gisjöng den läskiga tanten från EFS och Akar (Mats fästmö) nägra sånger tillsammans, åt jättegod mat (kyckling och ris OCH salt) och sen så körde allihopa memory där man skulle para ihop på bilder och sedan sjunga en passande sång till, DET var roligast! Jag kan ju säga att vi ungdomar inte sjöng, vi SKREK! Vi dansade, gick omkring, gjorde rörelser, skrek lite mera o.s.v . SKIT ROLIGT hade jag det! :D

       

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: dengalnekörledaren
2009-05-07 klockan 00:07:16

ajajajajajajajajajajaja mina stackars fötter efter att ha stått såååå länge... men de va såå kul att hela elgamabe var där och att alla andra också hade de skoj... =)))



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan