7 November

Hur lätt är det egentligen inte att skrämma upp sig själv?
Jag menar, jag satt nyss på mitt rum helt vanligt och lyssnade på musik (i hörlurarna så mina föräldrar inte skulle vakna ;)).
Sen såg jag att nån på facebook hade lagt ut ett klipp där det stod typ "Ghost crying", jag läste bara det!
Vad händer sen? Jo, jag tycker att rullgardinen börjar röra på sig så jag måste stirra på den.
Medan jag stirrar på den och inte lyssnar på min låt så börjar jag helt plötsligt lyssna igen precis i tid när dom sjunger "goodbyeee".
Nu har jag intalat mig själv (jag är faktiskt duktig på att ljuga för mig själv) att det inte var någonting alls (vilket det inte var heller). Men jag sneglar fortfarande på den där rullgardinen... och dörren. Bara i fall att.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-11-08 klockan 18:38:20

Hihi, jag kan känna igen mig i det där. Brukar vara otroligt bra på att göra samma sak själv ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan