17 Oktober

Nu har jag sett på (ännu en) romantisk film! Jag tror inte jag kan tycka att en romantiskt film är dålig, jag är sjukt såld på dom!! I alla fall hette den "He's just not that into you" och var riktigt bra. lite seg i början och så kanske men jättebra och SÖT ändå!

Igår övernattade jag hos Lisa. Vi åt tacos (som vanligt), såg på Idol, tittade på kvarteret skatan klipp, såg på Michael Jacksons musikvideo till Thriller (GRYMT LÄSKIG!!) och hade allmänt trevligt. Sen idag så klev vi upp kl 13 och sen åt vi frukost och spelade kort. mys-pys. Sen övningskörde jag hem från Lisa och när jag kom hem så möttes jag av ett: "Rebecka!!! vi har väntat på dig jättelänge!!!" det var lilla söta Johan som sa det när jag nästan inte ens hade hunnit ur bilen. Så jag lekte lite med Johan o Selma och när dom for hem så satte jag jag och tog det lugnt!

Jag tror att jag ska beställa hem två filmer från CDON imorgon! För det första (och viktigaste) så ska jag beställa "Enchanted" med Patrick Dempsey (grah, mums!) och sen så får man en film för 9kr (helgerbjudande) så då tänkte jag beställa hem "P.s I love you" som också är en bra film! så nu är jag taggad på film (och just det, jag kan ju beställa Martin Stenmarcks nya singel då, yeeey!)... mums.

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan