21 Oktober

Jag hann inte uppdatera bloggen igår (21 Oktober) för att jag var på IC fashion show och kom inte hem förrän sent på kvällen. Det var i alla fall riktigt mysigt men det vart lite drygt på kvällen då Anton hade gått klart alla sina visningar.

Jaja, igår var det i alla fall skola som vanligt. Dock körde vi nutidsfrågor hela samhällslektionen så det var riktigt skönt (det kom en fråga om Kent men tyvärr fick inte jag svara på den (vi körde lag)). Sen så var det inte så många fler speciella lektioner. Så efter skolan så skulle Lisa och jag gå på stan men det slutade med att Lisa och Malin gick åt ett håll och Anja och jag gick åt det andra hållet, sen möttes vi Subway för att käka och sedan gå upp till Nola igen.

Som sagt, showen var bra men "programledare" var snäppet vassare förra året kan jag tycka. Det var kul att det var så många som kom, EN FULLSATT AULA! Anton ägde när han gick och han var faktiskt mycket duktigare nu än förra året (inte för att han var dålig då man ni fattar ;)). Sen på hemvägen satt Enja, Lisa, Malin och jag och sjöng massa gamla barndomsfilms sånger, vilket var urmysigt. Sen så körde vi hem Malin och Lisa. Enja fick komma hem till mig och sova över. När vi kom innanför dörren var klockan typ halv elva, så vi gick och la oss direkt... jag pluggade lite på naturkunskapen medan Enja och Cissi-Lotta somnade under Enjas täcke :)

(bilder från fashion showen kommer kanske ikväll eftersom jag sitter på skolan nu och har inte tillgång till att ladda upp bilder ;))

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Marre
2009-10-22 klockan 15:20:46

Naw ^^ Vad mysigt de lät!! :3 jag hade också velat gå på fashion showen :/

Kommentar av: Lisa
2009-10-22 klockan 16:04:02

Jo, jag vaknade i morse och kände mig likadan som igår så då tänkte jag att der nog bäst att stanna hemma idag, Men jag mår faktist lite bättre nu än vad jag gjorde imorse, så jag kommer nog imorgon.



Sen tycker jag att du är lite söt som tänker skippa dansen. lalala. :)



Och jag håller med dig, jag tycker att Anton var bättre i år med, men jag tycker att showen var sämre i år än förra året <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan