23-25 Oktober

Fredag
Idag for jag och Marre bort till Nordingrå (vi fick skjuts av Bea! ;)). Där hoppade vi runt och umgicks med massa människor, bl.a Karro, Enja, Kajsa, Fille med flera! Det var riktigt roligt att träffa alla igen. De flesta skulle sova över där på Snickris men Marre och jag for hem.. vi skulle ju på bröllopp dagen efter! Men kul va de i alla fall!

Lördag
Sovmorgon och sedan blev det bröllopp! Anna och Björn gifte sig, riktigt mysigt och fint bröllopp! Sen kom Gabbis och Carro upp ur ingentans, woow (fast jag känner att jag börjar bli van vid deras uppdykanden och överraskningar nu ;)). Efter att vi hade serverat när alla fikade så åkte jag hem till Gabbis mormor o morfar med Gabbis o Carro och sovde över där!

Söndag
Vaknade och åt frukost hos Gabbis mormor o morfar innan jag for hem igen för att träffa min moster, morbror, mormor och morfar. Lite fika och sånt o sen så for dom. Då passade jag på att se nyaste avsnittet av Greys Anatomy och "Enchanted" med Patrick Dempsey innan jag for till kyrkan för att sjunga på den internationella gudstjänsten. Vi sjöng (som vanligt) jättebra och sen läste jag en text också som också gick bra att läsa.

Nu är jag hemma igen och har sett på "The ugly truth" och nu lyssnar jag (som alltid) på Martin Stenmarck. Sjukt skönt med lov nu i alla fall, jag njuter till fullo! Imorgon ska jag ta en sovmorgon, duscha en lång varm dusch, äta frukost, skriva lite på min novell, spela piano, sjunga högt, kanske ta en promenad och bara njuta av allt. Låter inte det helt perfekt?

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan