26 Oktober

Idag har jag mest bara suttit inne och tittat på film. Vaknade kl 11.30, duschade, bakade scones till frukost och sedan har jag mest bara sett på film... såå mysigt :)
Dom här har jag tittat på i alla fall:

Enchanted (Förtrollad): Den här filmen va så himla bra (kanske för att Patrick Dempsey spelade en av huvudrollerna?). Men det handlar om en prinsessa som trollas bort till vår värld och bli kär i Robert (Patrick Dempsey). Riktigt mysig och lättsam film! 

Freedom Writers:
Filmen handlar om barn som är med i gäng och har haft en taskig uppväxt m.m som hamnar i samma klass med en lärare som vill göra allt bättre för dom. Trots att dom i början hatar varandra och håller sig till deras gäng så blir dom en enda familj. En rätt bra film men den var 2h lång och jag blev lite lite less... jag gillar inte riktigt sånna här filmer som man måste vara med i hela tiden för att förstå handlingen men jag såg den mest bara för att Patrick Dempsey var med i den ;) Men okej var den.

Lilla sjöjungfrun:
Vad finns det att säga? En av de bästa Disney filmerna som finns, oerhört söt och charmig. Mums!

   

Imorn ska jag se på Aladdin och så blir det säkert massa andra filmer också!
Just det, jag behöver tips på nya filmer jag kan se! Gärna romantiska komedier eller liknande ;)

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-10-27 klockan 13:48:03

Haha, varför är jag inte förvånad över att du vill se romatiska komedier? ;) Jag tycker du ska se "You've got mail" med Tom Hanks och Meg Ryan om du inte redan har gjort det. Isåfall kan du se "Kate & Leopold" med Hugh Jackman och Meg Ryan (igen). Eller "Must Love Dogs" med min älskling John Cusack <3



Om inte du har sett "The Proposal" än tycker jag också du ska se den.



Hoppas jag har varit till någon hjälp. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan