den som väntar på nått gott...



Ladies night.
Jag längtar längtar längtar längtar.
Det kommer bli bäst. Det kommer bli underbart.
Har väntat sen Juli, nu är det bara 3 veckor kvar. Jag är taggad till tusen!
EON arena i Timrå, 31 Oktober 2009 kl. 21.00

Sing for life, sing for joy
Sing for every man and woman, girl and boy
Sing a song, a simple melody
Sing out loud or just hum
Sing for moments in the past, and times to come
Sing for history and destiny
Won't you sing for me?

Andreas Johnson - Sing for me

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan