3 Oktober

Idag har det varit en jättebra dag tycker jag.
Gårdagen bjöd på risk-spelande med mamma, pappa, Andreas, Lisa och DD. Det var riktigt kul! Jag vann första gången (gnom att utrota Lisa) och andra gången vann Andreas (genom att ta över nordamerika och Afrika (jag försvarade mitt lilla Australien jättebra då med totalt 45 soldater!)).

Sen så sov Lisa över för att idag åka med till öppet hus på Herrskog! Det var verkligen skiit kul!!! Jag träffade Nisse, Elisabeth (en snabbis), Doris, Peter, Erik, Gulla och till och med SIV! iiih, det var så himla roligt att se alla lärarna igen. Jag och lisa flängde typ runt och kramade alla. vi fick värsta bamsekramen av Peter (ja, Lisa och jag var rätt nöjda då ;)). Sen var vi med på Doris lektion och pratade med henne också. Sen stötte jag på Erik och pratade med han också och sen när vi skulle gå så höll Erik på att prata med nån förälder och då gick jag förbi (jättenöjd) och sa: Hejdå Erik! och fick ett "hejdå" och "lycka till" tillbaka. Ni anar inte hur värt det var att fara till Herrskog, så jävla värt <3.

Efter Herrskogs besöket så gjorde jag inte så mycket mer. Kom hem, satt lite på facebook och spelade Skip-Bo, Yatzy och CS med Andreas och DD. Och nu på kvällen har jag sett på Twilight igen. Inte heelt värdelös ändå. Effekterna var ju ganska hemska och skådespeleriet (främst från Kristen Stewart) var inte heller riktigt på topp tycker jag. Jag hopas i alla fall på att det blir bättre och bättre (hon/dom är ju inte lika dåliga som Daniel Radcliffe i alla fall ;)).

Här kommer världens bästa bild på världens bästa Peter! Tagen idag när han skulle förklara nått på sin Matte/NO lektion ;) (bilden kommer lite senare p.g.a tekniska problem)

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan