10 September

Idag har jag varit hemma hela dagen. Rätt så trist. Sjukan har blivigt bättre och jag är bara lite snuvig nu, det betyder att jag kommer på skolan imorn! Dock missar jag dansen vilket är tråkigt...

På tal om ingenting så har jag fått min en grävar kanin! Leona har börjat försöka gräva sig ut ur sin bur, men jag tror och hopas att hon slutar med det snart. Orkar inte skriva så mycket känner jag... det har ju trots allt inte hänt så mycket :)
Jo, jag har nästan sett en hel säsong av Scrubs idag, yey me! eller nått...

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan