16 September

Nu har jag slutat på skolan och sitter nere i biblioteket och väntar på att Lisa ska sluta. Vi ska nämligen dra ner på stan och äta (så småningom) sen ska vi gå på bio! Vi ska se Beck, tror att den blir riktigt bra... mmm, Gunvald säger jag bara. Lisa och jag kommer o sitta och dreggla som galningar! Höhö. Sen efter bion så ska vi nog gå till Subway bara för att jag är suuuper sugen på deras kakor. Så vi kommer att sitta där tills vi blir utslängda och sedan kör Lisas mamma hem oss :)
Nu ska jag gå upp på tredjevåningnen (jag sitter på bottenvåningen nu) och möta Lisa. Hon slutar inte förrän kl 14.10 men jag ska gå på en läskig toa också. Alltså den är läskig enligt Lisa för att det är avlånga läskiga ritade gubbar där (?).
Undrar om jag hinner få upp nått tisdagstema idag, annars blir det förhoppningsvis imorgon!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: LF - fotoblogg
2009-09-19 klockan 21:32:36

Svar: Åh tack så mycket! =) Jag tänker bli "riktig" fotograf. Eller jag SKA bli det :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan