22 September

Helt okej dag idag. Jag tyckte det var drygt med alla lektioner när jag väl skulle ha dom men nu i efterhand var det inte så jobbigt, bara matten. Emelie och jag satt och skrev olika meddelanden till varandra på min miniräknare, det ägde. Men jag blev och blir helt modig i huvudet av matten... inte för att den är så svår men för att den är så dryg. Just det jag, jag har matteprov imorn också.

Efter skolan så blev det en spellektion. Jag spelade "Aldrig ska jag sluta älska dig" och jag tycte jag var superduktig (och jag hade faktiskt övat, whi). Men sen så började jag o Magnus prata och det vart väll kanske hälften snack och hälften spel ;) Sen fick jag skjuts av Magnus hem vilket jag tyckte var super för jag är för lat för att gå :)

Nu har jag försökt plugga matte och sett på Idol. Funderar på att plugga lite till eller om jag ska mata kaninerna och gå o sova. Just det, Jogrimur har rymt två gånger idag, men ingen fara, jag fick tag på han båda gångerna.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-09-23 klockan 18:36:50

Haha, du kan gärna få räkna lite matte i min bok, är lite efter. Som vabligt då ;)



Sen är jag inte alls överraskad över att du fick spela den låten, typisk Magnus låt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan