23 September

Less. Ibland blir man bara så less att man vill lägga sig ner på golvet och bara ligga där tills nått händer.

Jag kan ju sammanfatta:
Övningskörnining med en Becka som inte övningskört på säkert 1 månad
+ mörker
+ smala broar
+ "var är knappen för helljuset"
+ Kärringstopp 10.000 gånger om
+ missförstånd mellan körare och coatch (vilket nästan resulterade i att jag körde på en skylt på preem)
+ en bekant som står och skrattar åt/med en (helt förståligt, förlåtet och normalt, men ändå jobbigt)
= En less, trött, sur, PMS:ig, Frustrerad och "icke-övningskörssugen" Becka!

1 dag kvar till Greys Anatomy säsongs premiär och resan till Gabbis i Lycksele, ni anar inte hur mycket jag längtar <3

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Sara
2009-09-24 klockan 06:01:35

Du e sååå välkommen!!!! Men ta på dej varma kläder för detta är LAPPLAND!!!

Kommentar av: Lisa
2009-09-24 klockan 20:09:27

Jag tcyker ritkigt synd om dig beckis. Det är inte kul att känna sig värdelös. Men Kent ska ändå ha Cred för att han är bäst!



Haha, nämen det är väl bra att det är Grey's snart igen iallfall. Prsion Break är ju som sagt slut. Suck <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan