7 September

Vem är det som har kommit i säng tidigt idag då?
Välsigt tidigt föratt vara mig. Kaninerna matade, läxan gjord, gaddarna borstade, blåsan tom och en nöjd katt som ligger bredvid mig i sängen. Men tror ni jag ska sova nu? Nej nej, jag hade tänkt se lite på film. Men jag började faktiskt se innan jag gjorde iordning mig inför natten men sen tog jag mitt ansvar och gjorde klart läxan och det andra grejerna först. Ansvarsfullt säger jag bara!

Vad har hänt idag då? Jo, jag har varit på skolan. Tyvärr glömde jag nyckeln hemma vilket resulterade i att jag fick låna/dela skåp med Emelie. Sen gick jag runt med huvudvärk och ont i halsen hela dagen... jag börjar nog bli förskyld. och att det var äckelmat på skolan gjorde det inte bättre. Jag och Bea gick i alla fall till Hemköp och köpte 3 Chiabatas var, då blev jag nöjd.

Sen for vi på kören. Mums på kören säger jag bara, vi är grymma. Jag var i alla fall jätteåsig i början på grund av/tack vare mina mackor, men när Marre kom började vi skrika (över vad vet jag inte...). Sen sjöng vi hur vackert som helst (höhö) och sen fick vi fika av Uffe, mumma! Mina spellektioner blir i alla fall på Tisdagar med start nästa Tisdag, jag tror det blir jättebra ;)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-09-08 klockan 20:29:34

Åh, vad bra att du ska få ha spel lektioner ! :D <3


Kommentar av: Marre
2009-09-08 klockan 20:53:41

Hörde att du åkte hem tidigare idag <:O hoppas inte du blir förkyld..Eller är de nu >__< Krya på dig i vilket fall som helt! ^^ <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan