Du kan inte välja dina föräldrar - eller?

Haha, var inne på svt och kollade på deltagarna av "I jakten på Julia" (vilket är väldigt konstigt efersom jag inte ens har sett programmet). I alla fall så fanns det en intervju med alla deltagare där och frågan och svaret var:

Nämn tre förebilder:
"Mina föräldrar, Ella Fitzgerald och Jennifer Aniston."


Grejen var att jag uppfattade det som att hon menade att hennes föräldrar var Ella Fitzgerald och Jennifer Aniston! Heltokigt. Jag skyller på att det är natt och jag sitter ensam på mitt rum med en chipspåse och ett glas cola.

Upptateringar från helgen kommer imorn för jag orkar inte skriva mer nu ;)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Michelle [michellepaine.blogg.se]
2010-04-11 klockan 16:15:23

Hej!

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat sport nu när nya sporter börjar, och vissa slutar? Anmäl dig senast onsdag 24.00!



Kram, Michelle - michellepaine.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan