Har ingen annan rubrik på G

Jag träffade Polly på bussen imorse! Det va skitakul, åh vad längesen jag såg hon, riktigt tokigt faktiskt!
Sen så hade vi kul på historian också, ni som vill veta får fråga mig muntligt för jag orkar inte skriva ner det... för er som inte kan fråga muntligt, synd för er. Sen körde Emma och jag hänga gubbe på matten, värt.

Sen hade spellektion idag för första gången på tusen år och gissa vilken låt Magnus hade letat fram? Utan dina andetag med Kent, jag blev glaaaad då! Fin finare finast låten. Nu på kvällen har jag hunnit med en joggingtur, duschning, sett hela Mulan och nu lyssnar jag på musik men jag ska sova så jag inte e så trött imorn.

 


// Becka - ja, jag sitter och dansar till "Uptown Girl" kl. 23.50 på kvällen


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-04-21 klockan 17:04:11

Du är så bäst Becka!


Kommentar av: MICHAELA D
2010-04-26 klockan 21:01:24

Svar: Jo visst! Kan jag nog ordna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan