Wii bio

Nu är jag hemma igen. Igår for jag till Bea för en liten photoshoot både inomhus och utomhus, det vart jättefina bilder (visar sen). Kunde dock inte gjort det utan Marre, damn vilken bra coach hon är! Sen så for vi hem till Bea igen och jag blev kvar där till middag och efter middag och över natten. Vi spelade Wii och Marre och Bea såg på film, jag orkade inte.

Imorse vid 11.30 pallrade jag iväg hem igen och kände mig lite förkyld men jag har bestämt mig för att jag inte vill vara sjuk på lovet så därför är jag inte det heller (jag nös två gånger medan jag skrev den här meningen, way to go). Men jag är taggad för ikväll för jag ska åka in till stan och se på "Remeber Me" med Emma, Emelie, Jessica och Patricia, wiie! Tyvärr kunde inte Jennifer komma för hon hade träning, annars skulle alla ha varit med :)

Men nu måste jag börja ta på mig kläder och så för här sitter jag i morgonrock. Sen istället för att gå till bussen ska jag CYKLA för första gången i år, fyyy va härligt. Vårkänslor på hög nivå!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan