Regnet det bara öser ner

Idag har det regnat HELA dagen. Dock märkte jag det inte så mycket på förmiddagen eftersom jag jobbade (sista passet i sommar!). Skönt att det är fördig jobbat på Ica nu i alla fall, det har varit kul men att vara ledig är bättre. Dock hinner jag inte vara ledig så mycket i alla fall för imorn börjar mitt nya jobb - hundvakt! Ska vara hundvakt åt Fayes snälla hundar, skoj!

Som sagt, mycket regn har det kommit idag och istället för att sitta inne och tråka så körde en rätt så oseriös fotoshoot med mig själv, men det var kul! Bilderna är tagna med min lilla Canon som för första gången fick jobba på en fotoshoot!

 

 

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-08-10 klockan 01:56:38

Dam dam dam, jag har redan slutat att jobba ;)

Men det regnar för mycket just nu tycker jag, vill ha sol så man hinner bada några gånger till inann skolan börjar igen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan