Att säga en sak, men mena något annat

Pappa: Ska du gå o sova nu?
Jag: Njaa, ska nog sitta och göra lite läxor innan
Pappa: Jaha, bra!


Ibland säger jag någonting och menar något helt annat. Det betyder alltså att mitt "ska nog sitta och göra lite läxor" egentligen betydde "ska nog sitta och kolla ignom bilder som jag sla beställa", men föräldrar ska inte veta allt hela tiden ;) Borde verkligen göra läxor med tanke på historia läxan imorn (har inte ens tagit hem historia boken... med vilje), Natur redovisning imorn och samhällsprov på onsdag OCH engelska läs&hör på fredag men det kan man ju inte plugga till.


// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Neha
2010-01-12 klockan 19:24:29

Ja katten är supersöt:D


Kommentar av: Jenny
2010-01-12 klockan 20:21:18

sv; tack så jättemycket för dina filmtips! har inte sett någon av dem :)



haha, känner igen det där med att säga en sak och mena en annan!


Kommentar av: Linn
2010-01-13 klockan 01:34:06

Hej!

Just nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna ett skylightfilter & temat är kärlek, var med och tävla du också vettja! :)

http://lhfoto.blogg.se/2010/january/tavling.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan