Kameraprat

Är så grymt sugen på ett nytt kamerahus! Kommer nog inte bli förrän i höst, men man kan ju alltid drömma. Förhoppningsvis blir det en d300s, det skulle ju vara drömmen. Men frågan är om det är värt att satsa på den? Eller om det är mer värt att satsa på en D90 och köpa en bättre glugg? Kan inte låta bli att söka på de båda kamerorna på nätet även fast jag vet att det är rätt långt bort. Det kanske skulle vara ett alternatiov att köpa begagnat? Det lär ju finnas många d300s på tradera och blocket till hösten. Aja, jag får klura vidare och drömma vidare om det här.

Digitalkameror - System Nikon D300s kamerahus    Digitalkameror - System Nikon D90 hus
bilder är lånade från cyberphoto.se

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: eminna
2010-01-10 klockan 19:30:13

söt blogg du har :d


Kommentar av: eminna
2010-01-10 klockan 20:26:07

tack. vad gör du ? :D


Kommentar av: Foto i norr- Marie
2010-01-11 klockan 13:04:58

Hej och tack för dina rader. Ja jag är super nöjd med min Nikon D300 och mina objektiv som jag har ska inhandla mer prylar snart det är mitt lilla hjärta och som följer med mig överallt vart jag går. Ha det bra


Kommentar av: LOVISA ERIKSSON
2010-01-11 klockan 17:25:23

*sv;* Åh, tack så mycket! :)



Jättefin blogg du har!


Kommentar av: Johannas fotoblogg
2010-01-11 klockan 20:10:14

Sv: Tack så mycket :)



Själv tycker jag att du ska spara och vänta lite för då kommer kamrorna gått ned i pris! :)


Kommentar av: Frida Stigevik
2010-01-11 klockan 20:25:01

sv: verkligen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan