3 sekunder innan jobbet

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera, shame on me.
Jag sitter i köket och väntar på att fara till jobbet. Idag kommer jag jobba 7h, jag tror det är rekord för min del.
Ikväll när jag kommer hem ska jag ladda in bilder först från gatufesten och sedan några bilder från besöket i Lisas stuga (Jag, Lisa, Elin och Marre var där i helgen). Annars flyter livet på som vanligt ungefär. Om ni får några minuter ledigt borde ni lyssna på Kents nya album, jag kan bara säga att jag är kär i det, mums!

http://media.kent.nu/2010/06/omslag-album-500.jpg


// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan