13 mars

Den här dagen kunde ha blivigt så bra. Igår så hittade jag en billig D90 i Härnösand och tyckte att det var ett riktigt klipp så jag övertalade mamma och pappa att fara ner och kolla på den. Tyvärr hade han inget kvitto och det gjorde oss rätt så misstänksamma så vi struntade i det, väldigt trist. Jag vart rätt besviken kan jag säga. Men när jag kom hem och kollade runt lite extra på internetpriserna och hur många kronor jag hade på mitt konto så insåg jag att det inte skillde så mycket upp till ett nytt D90hus, under 500-lappen! Så jag har bestämt mig för att köpa ett splitternytt Nikon D90 hus så fort jag får råd!

Sen var det Melodifestivalen idag också! Guuuud så bra Andras Johnson var!!! Var nog den enda låt jag kunnat tänka mig att se i ESC. Visst fanns det dom som kanske skulle ha klarat sig bra där men Andreas låt var den enda jag riktigt tykte om (okej, Salems låt var helt okej och bra men enformig). Eftersom jag hejjade på Andreas kan ni kanske förstå besvikelsen när han inte fick ett enda poäng av Svenska folket?! Jag började till och med att gråta lite. Men sen försökte jag trösta mig med att han säkert skulle släppa ett nytt album eller så ändå... det måste han.


Bild från när vi var på Ladies Night


// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan