Dum dum, snäll snäll, dum dum...

Jag har just suttit och skrivit om några frågor om EU (som en liten förhoppning om att jag ska lära mig allting tills på onsdag). Det kanske hade gått lite effektivare om jag inte först hade sett på "Män som hatar kvinnor" och sedan "Vänner" medan jag gjorde det, men det gjorde det uthärdigt!

Skänt att det är lov snart för jag är nästan redan less på skolan. Det är inte så jobbigt att vara där men det är jobbigt att ta ansvaret att plugga inför prov och göra sina läxor! Borde egentligen ha lagt ut bilder på VRKS hemsida från Skulekul men jag har varken orkat eller hunnit med riktigt.

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan