Average life

Imorse trodde jag verkligen att det skulle bli en dålig dag. Historia skit som vi ska göra och sedan så var det en geting i matsalen. Jag blev cprädd för getingen och tryckte mig mot Emma så fort den kom nära i hopp om att hon skulle försvara mig... men hon hånade mig bara. Sen vart det lite underhållning i aulan och vi slapp engelskan för det var elevrädsmötegrej, därför hann jag också med den tidiga bussen hem.

Kör som vanligt också. Träning inför vår gudstjänst. Fick höra Marres låt och den ägde (som alla hennes låtar brukar göra). Sen vart de kladdkaka, min kladdkaka!

Planen var att spela lite gitarr när jag kom hem men jag hann bara ta ut gitarren så kom Selma och Johan o ille leka och busa. Det var väldigt kul och så skönt att man kan vara ute nu! Hela kvällen har jag gått i t-shirt, underbart.



// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan