Death and all his friends

Så jävla bra säsongsavslutning på Grey's! Jag tror inte jag hade hunnit få tillbaka andan förrän en halvtimme efter att jag hade sett allt. Längtar verkligen tills nästa säsong för jag tror att dom fortfarande har mycket att spela på. Måste bara säga igen, otroligt bra avsnitt, loved it! Medan jag nu går och väntar på att säsong 7 ska ta sin början ska jag se om alla säsonger igen, från 1 till 6. Känns konstigt men hemtrevligt på något sätt att se Kathrine Heigl (Izzie) och T.R Knights (George) tillbaka (nu syftar jag på säsong 1) och inte ha nån Sloan, Lexie, Callie, Arizona, Owen, Teddy... Ja, ni fattar. Sjukt bra säsongsavslutning på världens bästa tv-serie <3

A D-Shep Photo

Finale Pic


// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-05-22 klockan 11:29:59

Haha, sötnöt <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan