Rubriklös

Idag vaknade jag sent, 13.00, men det var det värt. Jag satt nämligen uppe till klockan tre igår natt och kollade klart på pip-larssons. Grymt bra var det (extra bra för att Jakob Eklund var med förståss). Tänk om alla familjer skulle vara så, helt spontana och fulla av kärlek till varandra.

I alla fall, idag vaknade jag sent så jag har bara chillat hela dagen. Bakat scones till frukost, suttit vid datorn, fotat lite (orkar inte ladda in bilder, kanske imorn får ni se!), joggat och så har jag sett på "Valentines Day". Jag kan bara säga, vilken besvikelse! Jag trodde verkligen den här filmen skulle vara bra men icke sa nicke. Mycket rörig och FÖR mycket folk så dom kunde inte fokusera på varenda par utan vissa par var nästan inte med i filmen tycker jag. Jag tror också att Taylor Lautner, Eric Dane, Patrick Dempsey och Jessica Alba var med i ca tre scener i hela filmen! STORT misstag om ni frågar mig. Besviken besviken besviken!

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan