Umeå

Är uppe i Umeå och hälsar på min kära bror!
Det är skönt att komma bort från vardagen lite, komma bort från allt.

Igår var det i alla fall öppet hus på skolan och det var mycket roligare än det var förra året. Vi skrev blnd annat dikter, jag körde värsta propaganda talet för Amanda om hur bra Nola och framför allt IC var, sett IC3ornas roliga film och kollat runt på vad alla andra klasser hade hittat på.

Mitk:arna hade gjort en jätteintressant undersökning om fördomar och om hur olika klasser triva på skloan osv. Det var väldgit kul att kolla igenom ICarnas resultat på frågorna. Allting var superpositivt och min favorit var: "Finns det gemenskapshetkänsla i er klass?" 100% svarade ja. Haha.

Det var efter öppet hus som jag åkte upp till Umeå. Det är så sköönt att åka buss och lyssna på musik. Jag funderade på att sitta kvar enda upp till Haparanda, men jag förmådde mig att hoppa av. Jag har ju trots allt en resa hem igen också.

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan