De e de bäste de!

Igår var belv det skräckfilms kväll!
Det var jag, Rämsy, Emma, Evelina och Markus. Vi käkade pizza, hade rundtur i Markus hus (som var väldigt stort och lyxigt ska jag säga er!), såg på film och hade djupa samtal. Vi hade hyrt The strangers (som jag inte tyckte var så bra), Them (som jag inte heller gillade så mycket, haha), Black Sheep (som var väldigt konstig, dock underhållande!) och Lejonkungen (som var lika bra som vanligt, hallelujah <3).

Dum som jag var tog jag inga bilder, den enda bilden som togs var med Rämsys Iphone (bilden finns på facebook). Vi fick väldigt lite sömn också så jag är väldigt trött och skulle inte ha någonting emot att gå och sova nu MEN, jag har bara ett avsnitt kvar av sista säsongen av 24 OCH jag har prov imorn. Så jag ska tvinga upp ögonen och kämpe lite till!

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan