"She drank poison, now it's too late..."

Det har varit en händelserik dag idag och det känns som om den har varit mycket längre än vad den egeltigen har varit... på ett bra sätt. Still, weird feeling.

Jag har hunnit med utvecklingssamtal, tandläkaren och framför allt; Hamlet!
Vår Hamlet redovisning ägde nämligen rum idag i aulan. Måste säga att det gick riktigt bra trots att vi inte hade hunnit tränat in det (tror vi hade läst igenom hela en gång). Alla var välsigt duktiga och det var ett väldigt roligt moment att göra eftersom alla verkligen bjöd på sig själv!

Hur kul är det inte när man går från skolan med en glad känsla i magtrakten? Jag ska säga er att det är väldigt kul! Här hemma har jag bara tagit det lugnt, vilket jag nästan tycker jag förtjänar. Jag har bara sett på 24 (Ja, jag har superabstinens!), bakat kladdkaka och... ja, chillat helt enkelt.

// Hon som kommer drömma mardrömmar om Ofelia.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan