I don't like peace

Vad har jag hittat på idag då?
Jag började dan välsigt bra med att försova mig 10min, kanske inte låter mycket men på mina mornar är det väldigt mycket. Kom till skolan och räknade matte som ett smäck! Emma och jag kände oss som världens mattesnillar för att vi låg före planeringen (för en gångs skull!). Det fina känslan raserades dock när vi kollade på nästa uppgift och fick be Evelina förklara den för oss.

Brännboll på gympan, vårt lag vann! Inställd geografi så det blev en väldans lång lunch med mycket prat, kortspel och lite misshandel av mina vänner från min sida. Spanskan sög som vanligt. Filmkunskapen ägde som vanligt.

Här hemma har jag varit lite produktiv också (eller egentligen inte men i min värld har jag varit det!). Jag har spelat gitarr, skickat iväg bilder till Anton, börjat skriva på läxan, sett på Idol, ätit mammas underbara plättar och försökt ladda upp bilder på pixbox... jag misslyckades dock grovt.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Emma
2010-09-10 klockan 15:52:36

Hahaha! Diggar rubriken! (y)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan