Long time no see

Superdålig uppdatering här på bloggen, ska än en gång försöka bättra mig.
Har varit ute på världens trevligaste bästaste roadtrip med Emma, Evelina och Rämsy! Kom hem i förrgår och har sedan dess bara slappat. Helt seriöst mitt liv sen dess har bestått av att äta, sova, se på film och gosat med katten.
Bilder från roadisen ska jag lägga upp imorgon, swear.

Men nu ska jag släcka min lampa och gå och lägga mig (för våningssängens ben gör att det kommer en skugga som ser ut som en stor torso med litet huvud och stripigt hår... no kidding, dör lite).

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2011-08-20 klockan 16:57:11

Jag vill se bilder från trippen!!!!! :D :D


Kommentar av: Anonym
2011-08-22 klockan 20:31:33

visa :D

Kommentar av: Anonym
2011-08-22 klockan 23:17:32

bilder?! I ain't seein' any pictures.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan