Redo för skolstart

Färgat och klippt håret, varit hos tandläkaren, städat rummet, köpt nya kläder, köpt ny skolväska, packat både gympaväskan och skolväskan, skrivit klart historia uppsatsen (som är 11 veckor försenad, bra!), kollat med Björn att minibussen fortfarande går, börja blivigt trött vid elva tolv tiden på kvällen - JA, jag är redo för skolstart!

Om jag ska vara helt ärlig så har jag nästan längtat till skolan under sommarlovet. Eller kanske rättare sagt, jag har inte fasat för att skolan ska börja. Ingen matte, ingen naturkunskap, ingen rättskunskap och inte spanska! Dock följer ett nytt år med lite tråkiga saker också, inga 92:or på 300 och ingen Per till företagsekonomin.

Ser ändå fram emot det. Kommer vara less om sisådär en till två veckor men just nu bryr jag mig inte!

IC3 TJALALALALA! IC3 TJAAAALALALALALA!

Kommentarer
Kommentar av: Arbetslösa Lisa
2011-08-25 klockan 16:22:53

Jag vill gå om trean! Kan inte jag få börja i din klass, snäääääääälla? ;)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan