Au saa liu mada

Idag fick vi sluta extra tidigare från skolan! Vi skulle egentligen sluta vid ett men vår geografi lärare var sjuk så att vi slutade efter samhällskunskapen, vilket var 10.30. Vi åt lunch i godan ro, gick och frågade butiker om IC-fashion show, lånade böcker på biblioteket och sedan så sprang jag ner till bussen för att inte missa den (jag hade inte behövt springa, men man vet aldrig med dom här bussarna när dom åker...).

När jag kom hem satt jag mig vid datorn på direkten och började kolla lite allmänt om Fiji och mina andra The Trip länder. Till slut blev jag lite trött och less så jag tog mig en tupplur tills mamma och pappa kom hem och lagade mat. Sen vid 19 så for jag på VRKS möte, första för i år! Det var trevligt som vanligt, svårt att vara något annat när det är så härliga människor som kommer på mötena.

Bilderna nedan symboliserar min dag lite. Sitta vid datorn med böcker bredvid och lyssna på musik!


Kommentarer
Kommentar av: Jossan
2011-01-12 klockan 18:00:42

hihi jaa det är välldigt härlig MÄNNISKOR. DU är ju där :D

Kommentar av: Marre
2011-01-13 klockan 18:42:18

Jao! ^^ supersöta, men fortfarande lite skygga :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan