Fuck you blogg.se

När man väl har kommit sig för att skriva ett långt blogginlägg så kommer blogg.se på att jag har varit inne på sidan för länge och den fungerar inte längre. Kan du inte varna om det INNAN jag börjar skriva ett långt och fint inlägg?! Nu blev jag less så ni får bara en tråkig ordsammanfattning av min helg.

Har sett: "Black Swan", "The king's speech", "The kids are alright"
Gick i kyrkan pga kören hade kyrkfika. Gubbe blängde på mig när jag inte tog nattvarden. Det var roande.
Har ätit middag hos mormor och morfar. Morfar rivde mitt torn av servettringar hela tiden (<3).
Har tal imorn. Laddat upp med snäll-lappar och kroppsrenovering.
Rengjort åt Jogrimur = Glad kanin!

Kommentarer
Kommentar av: FATMA | underhållning
2011-02-07 klockan 17:46:48

Ville bara tips min bloppis, som jag nyligen la upp. :) Jag är hemskt ledsen om du inte är intresserad av sånna kommentarer.


Kommentar av: Jossan
2011-02-07 klockan 21:36:08

Var Black Swan bra? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan