Håll ditt huvud högt för jag älskar att du gör

Har nyss varit och fikat hos farmor med familjen och mormor & morfar.
Vi satt och kollade på gamla bilder, kollade på fångarna på fortet och pappa och jag slogs.
Nu är jag hemma en stund innan jag far igen.
Ska till Lisa, borde egentligen redan vara där men jag ville bota mitt gitarr begär.
Nu har jag suttit en liten stund och tänkt att jag borde packa och fara,
men istället lägger jag lite tid på att lyssna på Kent låtar.
Fy tusan va dom är bra (som om inte världen redan visste det).
Nu ska jag sluta babbla och göra nått vettigt, typ packa och åka.




Kent - Håll ditt huvud högt

Kommentarer
Kommentar av: George Michael
2011-01-03 klockan 14:28:01

Ditt sneaky.



Och Kent är underbara <3

Precis som du då! (:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan