Stanna bilen... jag måste tänka!

Tog mig just tid till att se Änglagård för första gången, det är ju en riktig svensk klassiker så den kände jag att jag var tvungen att beta av! Den var väl inte så fantastiskt bra tycker jag, mest bara underhållande. Det som gjorde filmen var ändå Jakob Eklunds roll, haha, fy tusan va jag skrattade åt han! Svär i var och varannan mening och sen så är han lite dum i huvudet på det, underbart!

För övrigt har jag ett matteprov imorn som jag inte har pluggat till, och sen ett företagsekonomi prov som jag inte heller precis längtar efter... men det ska nog gå. Det är bara den här veckan ut sen blir det lugnt ett tag på skolfronten.


Lite quotes från Änglagård, Mårten (Jakob Eklund)

"Förbannade jävla gubbaset, så in i helvette jävla trött på honom och det här jävla skit samhället...
på alla jävla kärringar. Tar man sig en bärs på en onsdag går djungeltelegrafen direkt!
Hör du på vad jag säger? A men fattar du nått då? Jävla idiot."


"Va fan, jag ska väl sticka vars fan som helst! Kan ju sticka till Göteborg eller... va i helvette. 
Vad jag skulle göra i Göteborg?! Jag kan väl göra va fan som helst!
Kan ju bli busschaufför eller va fan... va fan vet jag!"


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan