Voy a viajar a Estocholmo!

Efter att ha latat mig halva dan, åkt in till stan för att se på balen, latat mig lite igen och packa allra sist, så känner jag mig ganska redo att åka iväg till Stockholm! Åker ensam ner imorn och går på inspirationskursen som hålls av Emelie Ohlsson men på måndag kommer Lisa och joinar mig där nere i söder!

Inspirationskursen känns som om den kommer bli väldigt givande men samtidigt är det lite scary att åka dit alldeles ensam. Men jag tänker såhär, om jag klarade av att börja gymnasiet utan nån jag kände så klarar jag tammetusan det här också! Det kommer förmodligen bara bli skoj alltihopa!

På tåget ner imorn ska jag försöka att få lite gjort på historia uppsatsen. Har låtit den ligga nu ett tag men efter ett snack med min lärare så känns det som att det är dags att ta tag i det nu och göra klart skiten! Inte skjuta upp den nå mer så att den förstör mitt sommarlov!

Kommentarer
Kommentar av: Natalie - Country music fan
2011-06-23 klockan 11:40:03

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan