Made my day

Tredje gången nu jag blir uppringd av någon som har en "bli stylad och fotad" studio. Har varje gång sagt nej. Fast av alla dessa tre gånger var nog det samtalet jag fick nu roligast.

Säljare: (efter att ha förklarat vad de hela går ut på) "Är detta något du skulle vara intresserad av?"
Jag: "Nej tack, jag tror jag klarar mig"
Säljare: "Får jag fråga varför?"
Jag: "Ja, jag har blivit uppringd två gånger tidigare av ungefär samma företag och dessutom fotar jag ganska mycket själv"
Säljare: "Får du mycket skäll?!"

LolZ. Made my day.

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2011-09-21 klockan 21:32:34

HAHAHAHAHAHA.

Tog ett tag innan jag fattade att hon hörde fel.

LolZ<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan