Dyngväder



Tog med mig kameran på skolan idag för att kunna ta några schyssta bilder efter att jag hade slutat. Jag fick dock tänka om. Himlen var så tjock med moln och gav det absolut tråkigaste ljuset man skulle kunna tänka sig. Visst går det att hitta motiv och inspiration i det också, men idag var det en sån dag då jag skulle vilja möta inspirationen på halva vägen istället för att springa efter den som en annan tok. Lite tråkigt. Ska kika på väder rapporten och se om det blir bättre imorgon, man kan hoppas i alla fall!

Kommentarer
Kommentar av: Becca
2012-04-24 klockan 23:13:18

svar: tack så jättemycket !


Kommentar av: Nicole [ Foto & Vardag ]
2012-04-25 klockan 16:33:12

Fin bild!


Kommentar av: Emma Surell
2012-04-25 klockan 17:06:26

SV Tackar!!


Kommentar av: Lovisa
2012-04-26 klockan 16:08:10

Grymt ball bild!


Kommentar av: Becka [fotoblogg]
2012-04-27 klockan 17:24:49

Otroligt fin bild, den är så kraftfull! :D


Kommentar av: lina
2012-05-01 klockan 10:57:44

herregud vad du är duktig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan