Jag är inte rädd för mörkret


När jag kom hem idag såg jag till min förvåning att paketet som jag hade beställt från cdon hade dimpt ner i portlådan (beställde det igår, därav min förvåning). Där i låg bland annat Kents nya cd som jag har längtat efter, och den var precis så bra som jag hade förväntat mig. Nya favoriter är "Färger på Natten" och "Beredd på allt", trots att alla låtar var mäkta imponerande bra. Nu är det bara att köra den här plattan non stop till den 3e augusti då Lisa och jag ska se dom live i Sundsvall! Mycket att längta till nu!

Kommentarer
Kommentar av: Lisa ji
2012-04-26 klockan 00:51:47

DET KOMMER ATT BLI AWESOME!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan