Längtan


Det finns så mycket att längta till just nu. Afrika resan, studenten, starta företag, nya fotograferingar och massa annat. Jag längtar framför allt till sommaren då jag kan känna en salgs frihet jag inte har känt på väldigt många år, friheten av att inte ha något skolarbete som ligger och gnager mig i nacken. Jag längtar till björkarna är fyllda med gröna löv, tills segelbåten får klucka fram på havets vågor och sommarnätter som aldrig verkar ta slut. Just nu vill jag leva i framtiden för jag känner att den har så mycket att ge mig. Men först ska det bli fredag och helg och några veckor till, vilket kanske inte är det ultimata men som funkar bra med lite musik i öronen och fina vänner vid min sida! Nu ska kaniner matas och sedan ska jag och mitt skrivblock ta oss en tur innan ögonen får slocka helt och hållet, slog nämligen rekord idag i hur mycket inspiration man kan få på bussen. Galet.

Kommentarer
Kommentar av: hanna b
2012-04-20 klockan 08:50:44

sv: Yes, det var ju precis det! Jag har bestämt mig för att testa, tror det kan bli kul att blogga där! :) Spännande! ;)


Kommentar av: Jennie - det andliga/mediala & fotografiska
2012-04-20 klockan 13:08:32

riktigt fint bild :)



Vill bara önska dig en riktigt bra helg!

Sedan har jag frågestund i bloggen IMORGON om det andliga/mediala så du får jättegärna vara med på detta :)



Ta hand om dig,

Jennie


Kommentar av: Fotograf Laila Villebeck
2012-04-20 klockan 20:41:22

Hej! Nu har jag frågestund på min blogg! Välkommen in och ställ en fråga eller fler :)


Kommentar av: Junitjej
2012-04-21 klockan 10:44:10

Härligt att ha mycket att längta till1




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan