Planering

Ikväll har jag ägnat min tid åt att planera och åter planera. Skriva upp påminnelser på mobilen som ska vara klara under påsklovet, städat ordning på rummet och hängt upp mina favorit tavlor på väggarna och en hel del annan planering också som hör till mitt uppkommande företag! Känns så kul och häftigt att jag faktiskt tänker starta eget företag som fotograf, och tack och lov har jag någon jag kan ventilera det med. Anton må vara New York men tack och lov så finns skype så att vi kan peppa och inspirera varandra. Han har gått igenom den här starta företag-processen själv så där finnns det många värdiga tips att hämta!

Dessa bilder är tagna för drygt ett år sedan då jag tänkte att "jämt ljus kanske inte är så viktigt ändå". Tji fick jag. Man får vara glad att man utvecklas åt det bättre hållet i alla fall, haha. Tur att Anton är så fotogenisk så man kan tänka bort det icke perfekta ljuset en aning!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan