Kent konsert i Sundsvall

För en vecka sedan stod jag och Lisa i en kö utanför Norrporten i Sundsvall, stod och väntade på att få ställa oss längst fram mot scenen och skrika med i alla sånger när Kent ställde sig på scenen. Några timmar i kö, några timmar väntan inne på stadion, nån timme med att titta på Magnus Uggla och vinka till Jocke Berg och de andra som stod och såg på oss från ett fönster och sedan entrade dom äntligen scenen. 
 
Det är något magiskt med livekonsterter, att faktiskt få se sitt favoritband prestera sitt bästa och känslan när hela publiken gungar med och sjunger samma ord i kör med alla känslor blottade. Det är häftigt. Att det spöregnande gjorde inte så mycket heller, passade mest bara in. Fantastiskt var det i alla fall, ni som har sett ert favoritband live förstår vad jag menar. Den där känslan när man börjar gråta utan att märka av det, när man skriker så att man blir hes och fotar konstant för att komma ihåg varenda liten stund. Nu längtar jag bara ännu mer till Stockholm, vi ska ju nämligen se dem där också. Förhoppningsvis kan systemkameran följa med då så jag får riktigt snygga bilder. 26:e juli ses vi igen Jocke Berg och Co. 
 

Kommentarer
Kommentar av: Sofia Törnqvist
2012-08-10 klockan 15:05:08

Vilka härliga konsertbilder!

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Emma
2012-08-11 klockan 10:33:01

Häftiga bilder! Kul att konsert! :D


Kommentar av: Lisa ji
2012-08-13 klockan 18:43:30

Så underbart<3


Kommentar av: Olivia-fotoblogg
2012-08-17 klockan 23:12:55

Gud vad kul, ska se dem snart i Stockholm! :) Fin blogg!

Svar: Nej va roligt, jag ska också dit!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: emma
2012-08-30 klockan 13:04:45

mycket härliga bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan