Hektiska dagar

När de flesta går på julledighet drar jag igång med den mest hektiska veckan på några månader (fotomässigt då alltså). Hade min tredje fotografering idag på mindre än en vecka, vilket är ganska mycket för mig, men jag älskar det! Imorgon är första dagen som jag har helt "ledigt" och inte ska åka någonstans, blir dock att rensa bilder, välja urval och sedan skicka länkar till kunder! Känns riktigt roligt! När och om jag får ok på att publicera bilderna från familjerna så kommer dom upp här fortare än kvickt, men tills dess får ni en liten sneakpeak här!
 

Kommentarer
Kommentar av: Hanna Karlsson
2012-12-27 klockan 08:15:27

Vad kul med mycket att göra.

Svar: jätteroligt! jag njuter verkligen :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: marina
2012-12-27 klockan 22:14:58

Hade du en bra jul? :)


Kommentar av: Anneli
2012-12-28 klockan 18:37:35

Vilka fina bilder du tagit. Kollade runt lite på din blogg och tycker du är riktigt duktig.

Svar: åh, tack så jättemycket, dina ord värmer verkligen :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Josefin Pageryd
2012-12-29 klockan 01:00:57

Gud så fina bilder du har i din blogg, älskar dom! Duktig du är!

Svar: åh, tack så jättemycket!! Blir superglad av din kommentar!!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Felicia aveklew
2012-12-30 klockan 22:20:54

Gud vilken fin blogg!

Svar: åh, tack så jättemycket!!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan